My flower(歌詞等)

I wish you good luck. Nobody is here. I wish I could. (Now or never)

My flower is blue  feel like cooler    I put an end  (Now or never)

Close your eyes. Block your ears. I do not belong there.

Freeze my heart. Right away, you can forget my words.

I am a little weak in the head. Do not forgive me.

I don’t wanna see, my foolish. Flowers have fallen by now

I think if I could go back to those day (how many time?)


My flower is blur feel like empty. I put an end . (Now or never)

Kick my head. Slap my heart. I do not belong there.

Beat me black and blue. I must set things to rights.

I am a little weak in the head. Do not forgive me.

You don’t wanna see, my foolish. Flowers have fallen by now

I think if I could go back to those day (how many time?)


I think if I could go back to those day (how many time? )

(Now or never)


https://soundcloud.com/lacklac2128/my-song-5-2/s-4eE12


英詞、英詞、英詞・・・・・・・・・・・・・

文法・・・・文なのか?これ

勉強しような。

この曲は最初から英詞にしようと思って作ったのでこういう感じのメロディになりました。イメージとしては外人の若いちょっと厳つい感じの顔の男の子バンドがライブの中盤で挟む静かな曲・・・って感じです。


なので、歌詞は音の感じとが合いそうなやつ入れよう!ってノリです(アカンかもやけど)ハウメニタイムはお風呂で歌いながら決めました

一応物語というか背景はあるんで意味も考えたんですけど、英語が・・・


ここからは、どういう歌詞を書いて英語にしようとしたか訳とまではいかないけどなんかそれっぽいことを書きます。


君の幸運を祈るよ 誰もここにはいない

そうできたらよかったんだけど もう次は無いかな

僕の花は青いんだ もっと冷たい気がする

僕はピリオドを打つよ もう次は無いかな

目を閉じて 耳もふさいで 僕はそこにはいないから。

僕の心を凍らせて すぐに君は僕の言葉を忘れることができる

僕は少し考えが甘いほうなんだ 決して僕を許してはいけないよ

見たくないんだ、自分の愚かさを

花はもうすでに散ってしまったよ

もしもあの時に戻れたら、って何度も考えてしまうんだ


花がぼんやりしている 空っぽみたいだ

僕はピリオドを打つ もう次は無いかな

頭を蹴って 心臓をビンタしてくれ 僕はそこにはいない

あざができるほどにぶってくれ 僕はけじめをつけなければならない

僕は少し考えが甘いほうなんだ 決して僕を許してはいけないよ


見たくないんだ、僕の愚かさを

花はもうすでに散ってしまったよ

もしもあの時に戻れたら、って何度も考えてしまうんだ

もしもあの時に戻れたら、って何度も考えてしまうんだ


(でも)

もう次は無いかな